понеділок, 2 лютого 2009 р.

Молитва до Святого Шарбеля (про чудо уздоровлення)

О Святий, Великий Божий Угоднику – Отче Шарбелю.Ти всеціло віддав своє Серце,свою Душу в руки Прсвятій Діві Марії, Богордиці, а Діва Марія віддала їх Возлюбленому Своєму Синові, Господу Ісусу Христу, нашому Спасителю. Так забраний з цього земного світу, будучи на землі, ти вже жив з Ангелами на Небесах. Жив ти в пустелі, щоб пустельником назватися, але пустельником був ти тільки для людей, бо щоденно ти приймав Господа Ісуса Христа в Пресвятій Тайні Євхаристії і з Ним ти розмовляв, жив Ним, тішився Ним..
Ще за життя ти був обдарований дарами оздоровлення, зцілення хворих людей від тяжких недуг, а після смерті гріб твій яснів надземною ясністю і оздоровляв всіх, хто до тебе приходив протягом сорока днів. Ти оздоровляєш всіх і сьогодні, хто щирим серцем, з любов’ю приходить до тебе і гаряче просить, молить тебе.
Допоможи і мені Владико, любий Отче Шарбелю,щиро прошу, благаю оздорови, зціли мене від тяжкої недуги, біди (висловити прохання), а я буду вдячний (-а) тобі, буду славити, величати Ім’я твоє Святе, Ім’я чесне і всеціло віддане Богові на службу, буду всім розказувати про Твоє милосердя, про твою любов, співчуття до всіх недужих, страждучих, а особливо до важко хворих, немічних людей.
Господи, Ти надихнув Святого Шарбеля до святості, до вірності Богові, дав йому Ласку: силу оздоровляти, зціляти людей із тяжких недуг, оберігати від нещастя. Господи дай мені любити, служити Тобі так, як служив Тобі Отець Шарбель. Допоможи мені Боже за встановленням Отця Шарбеля, бути оздоровленим (-ою) і співати Тобі гімн Подяки через все моє життя і навіки вічні.
Амінь
Отче наш... Богородице Діво... Слава Отцю... (5р.)

Немає коментарів:

Дописати коментар