понеділок, 2 лютого 2009 р.

Молитва до Пресвятої Тройці

Щиро дякую Тобі, вседобрий Боже, у Святій Тройці єдиний, що Ти охоронив мене цієї ночі від наглої й несподіваної смерти. Із вдячності за цю ласку віддаю Тобі нині цілого (цілу) себе – усі почування і сили моєї душі і тіла – Тобі єдиному на службу, Тобі єдиному на честь і славу.
Не хочу нічого такого ні думати, ні говорити, ні робити, чим би я міг (могла) Тебе зневажити.
А що я свідомий (свідома) своєї немочі, тож прошу Тебе, Пресвята Тройце, не позбав мене Твоєї помочі та опіки.
Допомагай мені завжди твоїми ласками!
Просвічуй мій притемнений розум, щоб я чимраз краще пізнавав (пізнавала) твою волю! Скріплюй мою слабу волю, щоб я робив (робила) тільки те, що Тобі подобається! Загрівай моє холодне серце, щоб воно тільки Тебе завжди любило.Дай, вседобрий Господи, щоб ціле моє життя вийшло Тобі на славу, а мені на спасення та вічне щастя у Твоєму небесному царстві.

Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар