середу, 4 лютого 2009 р.

Молитва після Сповіді

Дякую Тобі, о милосердний Боже, що не погордував моїм розкаянням, але з батьківською любов'ю прийняв мене, і, через заслуги Ісуса Христа, простив мені! Як тільки я щиро і з покаянням висповідався з гріхів моїх, а Ти відразу розірвав пута, які зв'язували мою душу. Ти відпустив мені провину й вічну кару, я знову дитя ласки і знову маю право на небесний спадок.
Боже мій, направду, Ти не хочеш смерті грішника, а щоб він навернувся і жив.
Не хочу вже забувати про велику і незаслужену ласку; прагну ревною щоденною молитвою, старанною пильністю над думками, ревним виконанням своїх обов'язків, дотриманням порад сповідання, необхідних для моєї поправи... витримати в доброму.
Щоб хоча частково віддати належне за заподіяні Тобі зневаги, бажаю тепер відправити покуту, призначену мені Твоїм заступником. Але щоб надати їй якнайбільшої вартості, поєдную її з безконечним винагородженням, яке Твій Улюблений Син, Ісус Христос, склав Тобі за мої гріхи і гріхи цілого світу. Вчини, щоб безмежне багатство Його заслуг і безконечна любов Його Серця доповнили те, чого не вистачає моєму винагородженню. Відкупи ті дочасні кари за гріхи, які мені ще залишилось відпокутувати.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар