середу, 4 лютого 2009 р.

Акт Віри, Надії та Любові перед Святим Причастям

Акт віри
О Ісусе! Ти - мій правдивий Бог і правдивий Чоловік! На Тайній Вечері Ти перемінив хліб у Своє Пресвяте Тіло, а вино - в Найсвятішу Свою Кров, а Апостолам і їхнім наступникам-священикам дав владу чинити так само: "Це творіть на Мій спомин". Тому вірю, що в Найсвятіших Тайнах Ти присутній під видами хліба і вина як Бог і Чоловік, з Тілом і Душею, правдиво та реально. А вірю тому, що Ти, відвічна і непомильна Правда, про це сказав. Ісусе, зміцни мою віру!

Акт надії
О мій Ісусе! Твоя доброта, з якою повністю віддаєш Себе мені, негідному, наповнила мене безмежною довірою. З тією довірою приходжу до Тебе, як хворий до лікаря, як спраглий до джерела життя. Всього сподіваюся від Тебе в цій Найсвятішій Тайні. Як Закхеєві Ти приніс спасіння, ввійшовши до його дому, так, увійшовши в моє серце, і мені принесеш спасіння, бо зміцнений і підсилений св.
Причастям, утішений і заохочений повнотою ласк, ще ревніше служитиму Тобі, ніколи не зійду з дороги Твоїх заповідей і досягну того щастя, завдатком якого є Найсвятіші Тайни. О Ісусе, укріпи мою довіру і надію на Тебе.

Акт любові
О мій Ісусе! Що ж інше могло спричинити те, що в св. Причасті ти став поживою душ наших, як не Твоя Любов до нас? І тепер тією самою любов'ю прагнеш злучитися зі мною. Чи маю з меншим жаром прагнути Тебе, ніж Ти прагнеш увійти в моє серце? Наймилостивіший Ісусе, люблю Тебе! Люблю Тебе з цілого серця, люблю понад усе, бо Ти -Бог мій і все моє найвище Добро, найдосконаліше і найбільш гідне любові. О, якби я міг любити Тебе так, як Ти на це заслуговуєш. Запали мене такою любов'ю, прийди до мого серця. Направду, я негідний того, щоби приступити до Тебе, але любов Твоя взиває мене до Тебе, й усією моєю істотою я прагну Тебе. Коли перебуватиму з Тобою, осягну небо на землі.

Немає коментарів:

Дописати коментар