четвер, 12 лютого 2009 р.

Четвер - Молитва до апостолів

Вас, верховні апостоли Петре й Павле, та ввесь соборе Христових апостолів і учеників, вас усіх зібрав Господь наш Ісус Христос, щоб ви були з ним та щоб ви в його ім’я проповідували царство Боже. «Святі, на всю землю поширилося благовістя ваше, а прийнявши Святого Духа в огняних язиках, ви спалили поганську лож та сітями ваших слів уловили у віру заблуканих. Тому небо голосить та оповідає вашу славу, а ми просимо, на честь вашої пам’яті: Спаси, Боже, всіх нас, за молитвами твоїх апостолів».

Амінь

Молитва до святого отця Миколая!

Всеблагий отче Миколаю, великий і предивний чудотворче! Ти своїми молитвами лікував усяку недугу і болість, Ти своїм заступництвом визволяв від певної смерти, Ти своєю опікою відганяв біду. Щиро благаю Тебе, скорого потішителя тих, що є в горі і нуждах теперішнього життя: Поспіши й до мене із своєю поміччю, захисти мене й усіх людей від вогню й води, від голоду й пошести, від тяжкої хвороби і несподіваної смерти. Хорони мене через ціле моє життя, а особливо в страшну хвилину переходу з дочасного життя до вічности. Захисти мене тоді щитом Твоєї молитви перед справедливим гнівом Христа Бога і допоможи мені, щоб я сподобився (сподобилася) навіки в небі, разом з тобою, прославляти й величати боже милосердя.

Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар