понеділок, 2 лютого 2009 р.

Молитва до Св.Перегрина (про чудо зцілення від раку)

Господи Ісусе, стаю перед Тобою таким (такою), яким (якою) я є. Перепрошую за гріхи, жалію за них і прошу: пробач мені. У Твоє ім’я пробачаю всім, що вчинили щось проти мене і прошу прощення в тих, кого я скривдив (-ла) у свому житті. Відрікаюся від сатани, від злих духів і їхніх справ.
Віддаюся Тобі, Господи Ісусе, повністю нині і навіки. Запрошую Тебе до свого життя, приймаю Тебе як мого Господа, Бога і Відкупителя. Зціли мене, переміни мене, укріпи тіло, дух і помисли. Прийди, Господи Ісусе, захисти мене Найдорогоціннішою Кров’ю Твоєю і наповни Своїм Святим Духом. Люблю Тебе, Господи Ісусе. Подяку Тобі складаю. Я прагну слідувати за Тобою кожного дня у моєму житті. Амінь
Маріє, Мати моя, Царице Миру, Святий Перегрине, покровителю хворих на рак, всі Ангели і Святі, прошу: Прийдіть мені на допомогу.
Отче наш... Богородице Діво... Слава Отцю... (3р.)

Молися цією молитвою з вірою, не дивлячись на те, як ти себе почуваєш. Коли дійдеш до такого стану, що будеш щиро розуміти кожне слово своїм серцем, зазнаєш духовної благодаті. Тоді ти відчуєш присутність Ісуса і Він перемінить твоє життя дуже особливим чином. Ти переконаєшся, коли станеться чудо.Пітер Марі Рукі,OSM

Немає коментарів:

Дописати коментар