пʼятницю, 13 березня 2009 р.

Молитва св. Макарія Великого

Що Тобі принесу, або що воздам Тобі, що великими дарами наділяєш. Безсмертний Царю, щедрий і чоловіколюбний Господи, і мене лінивого, що на угоду Тобі нічого доброго не вчинив, Ти привів до кінця дня цього, навернення і спасіння душі моїй творячи? Будь милостивим до мене грішного, не прикритого ніяким добрим ділом, обнови мою занепаду душу, що осквернилася безмірними гріхами, відійми від мене всі помисли лукаві цього видимого життя. Прости мої гріхи, Єдиний Безгрішний, бо перед Тобою згрішив у цей день, свідомо і несвідомо, словом і ділом, І думкою, і всіма моїми почуттями. Ти Сам, покриваючи, збережи мене від усякого супротивника Божественною Твоєю владою, несказанним чоловіколюбством і силою. Очисти, Боже, очисти безліч гріхів моїх. Благоволи, Господи, визволити мене від сітей лукавого, і спаси мою пристрасну душу, і осіни мене світлом лиця Твого, коли прийдеш у Славі. Неосудним сном заснути створи сьогодні і без мрійливості, і чисті помисли раба Твого збережи, і всю сатанинську діяльність віджени від мене, і просвіти мені розумом очі сердечні, щоб не заснув насмерть. І пошли мені Ангела миру, охоронця і наставника душі і тілу моєму, щоби визволив мене від ворогів моїх, щоби вставши з постелі моєї', приніс Тобі подячні молитви. Господи, почуй мене грішного і убогого раба Твого, даруй мені, щоб піднявся словам Твоїм навчатися, і розпач бісівську далеко від мене віджени Ангелами Твоїми, нехай благословлю ім'я Твоє святе і прославлю. І славлю Пречисту Богородицю Марію, що Її Ти дав нам грішним як заступницю, і прийми ЇЇ, що молиться за нас грішних, знаю ж, яке велике Твоє чолові колюбство, немає кінця йому. Заступництвом Богородиці, і заступництвом Чесного Хреста, і ради Всіх Святих Твоїх убогу душу мою збережи, Ісусе Христе, Боже наш, бо Ти Святий і Препрославлений навіки.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар