четвер, 19 листопада 2009 р.

Молитва оптинських старців

Господи, дай мені з душевним спокоєм зустріти все, що принесе мені прийдешній день. Дай мені цілком віддатися волі Твоїй святій. В усякий час цього дня в усьому настав і підтримай мене. Які б я не одержав звістки протягом дня, навчи мене прийняти їх зі спокійною душею і твердим переконанням, що на все свята воля Твоя. В усіх словах і справах моїх керуй моїми думками і почуттями. В усіх несподіваних випадках не дай мені забути, що все послано Тобою. Навчи мене прямо й розумно поводитися з кожною людиною, нікого не соромлячи й не засмучуючи.
Отче, дай мені сили знести втому прийдешнього дня і всі події сьогодення. Керуй моєю волею і навчи мене молитися, вірити, надіятися, терпіти, прощати і любити.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар