четвер, 19 листопада 2009 р.

Молитва святителя Димитрія Ростовського

Спаси мене, Спасе мій, з великого Твого милосердя, а не за діла мої! Ти хочеш спасти мене, Ти знаєш, яким чином мене спасти — спаси ж мене, як хочеш, як можеш, як знаєш, якими знаєш судьбами спаси мене! Я на Тебе, Господа мого, надіюся і Твоїй волі святій себе доручаю: твори зі мною, що хочеш! Якщо хочеш мати мене у світлі — будь благословенний. Якщо хочеш мати мене в темряві — будь понад те благословенний. Якщо відкриєш мені двері милосердя Твого, добро це і благо. Якщо зачиниш від мене двері милосердя Твого — благословенний Ти, що зачинив мені по-справедливості. Якщо не погубиш мене з беззаконнями моїми, слава безмірному милосердю Твоєму. Якщо погубиш мене з беззаконнями моїми, слава праведному суду Твоєму: як тільки хочеш, так чини зі мною!
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар