четвер, 19 листопада 2009 р.

Молитва свт. Іоана Золотоустого

на всяку годину дня і ночі

Господи, не позбав мене небесних Твоїх благ. Господи, врятуй мене од вічних мук. Господи, розумом чи думкою, словом чи ділом згрішив я — прости мені. Господи, врятуй мене від несвідомости, забуття, легкодушности і закам’янілої нечутливости. Господи, визволи мене від усякої спокуси. Господи, просвіти моє серце, затьмарене злою похіттю. Господи, як людина я згрішив, а Ти ж, як Бог Милосердний, помилуй мне, знаючи неміч душі моєї. Господи, пошли благодать Твою на поміч мені, щоб прославив я ім’я Твоє святе. Господи, Ісусе Христе, запиши мене, раба Твого, в книзі життя і добрий кінець мені подай. Господи Боже мій, хоч я і нічого доброго не вчинив перед Тобою, але дай мені з благодаті Твоєї покласти добре починання. Господи, зроси моє серце росою Твоєї благодаті. Господи неба і землі, пом’яни мене, грішного, мерзенного і нечистого раба Твого, в Царстві Твоїм.
Амінь


Господи, прийми мене в покаянні. Господи, не залишай мене. Господи, не заведи мене в напасть. Господи, дай мені благі помисли. Господи, дай мені сльози, пам’ять про смерть і розчулення. Господи, дай мені намір сповідання гріхів моїх. Господи, дай мені смирення, цнотливість і послух. Господи, дай мені терпеливість, великодушність і лагідність. Господи, посади в серце моє корінь усього доброго: страх Твій благий. Господи, сподоби мене любити Тебе всією душею моєю, усім розумом моїм, і виконувати в усьому волю Твою. Господи, захисти мене від злих людей, і бісів, і пристрастей, і від усього шкідливого для мене. Господи, твори за Твоїм бажанням все, що Ти хочеш, і нехай буде воля Твоя у мені грішнім, бо Ти благословенний єси навіки.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар