пʼятницю, 22 січня 2010 р.

ПОКАЯННІ МОЛИТВИ З КАНОНУ АНДРІЯ КРИТСЬКОГО

1. Іди, окаянна душе моя, зі своїм тілом: сповідайся Творцеві твоєму і принеси Богові в розкаянні сльози.

2. Отче! Змалку переступаю Твої заповіді і в гріхах та лінощах проминуло життя моє. Тому взиваю до Тебе: поможи мені Своєю милістю хоч тепер підвестись із моїх гріхів.

3. Подай мені, Спасе, руку, як колись Петрові, і виведи мене, Боже, з гріховної безодні. Милість Свою подай мені молитвами Пречистої Матері, що породила Тебе в чистоті, і всіх святих.

4. Мене, що припав духом перед дверима Твого милосердя, Спасе, не відкинь, як непотрібного раба, у вічну погибель, але перед смертю ще даруй, Чоловіколюбче, прощення моїх гріхів.

5. Агнче Божий, що зняв гріхи з усіх людей! Зніми і з мене великий тягар моїх гріхів і, як милосердний, даруй мейі сльози покаяння.

6. Ти, Судде й Серцевидче мій, що маєш знову прийти з ангелами судити весь світ, споглянь милостивим оком на мене. І хоч я більше згрішив, ніж усяка інша людина, не відкинь, а помилуй мене, Господи.

Немає коментарів:

Дописати коментар