понеділок, 8 березня 2010 р.

Молитва подяки після видужання

Милосердний Господи, Ти заради нашого спасіння переніс страшні терпіння, наругу й смерть, і похорон тілом, а по воскресінні Ти всім, хто з вірою до Тебе приходить, подаєш безмежне милосердя, Твою допомогу в години смутку та немочі душевної й тілесної. Ти по всі дні життя нашого тримаєш правицю Твою святу над нами. Прийми ж, Милосердний Спасителю мій, Джерело життя мого, мою щиросердну і безмежну подяку за Твоє милосердя до мене, недостойного і грішного раба Твого, бо Ти повернув мені здоров’я, зміцнив мої сили, підняв мене з постелі недуги й благословив далі ходити ногами моїми по цій землі.

Прийми Сину Божий, мій цей не лукавий, а щирий дар молитви й подяки Тобі за Твою милість до мене, і благаю Тебе: не залишай мене без опіки Твоєї, а керуй мною і життям моїм, щоб жив я за заповідями Твоїми і чинив святу волю Твою, прославляв Тебе в сподобився досягнути вічного і блаженного життя у Твоїм Небеснім Царстві. Благослови, щоб я там, і тут на землі приносив поклоніння і прославу Тобі, з Безначальним Твоїм Отцем і Пресвятим, і Животворящим Твоїм Духом на віки віків.

Амінь


Немає коментарів:

Дописати коментар