понеділок, 8 березня 2010 р.

Молитва до святого Боніфатія від недуги пияцтва

О святий страждальче Христовий, воїне Царя Небесного, земні насолоди Ти відкинув і до Вишнього Єрусалиму стражданнями вознісся, мученику Боніфатію!
Почуй же мене грішного, що приносить від серця скорбного молитви щирі, і вблагай Господа нашого Ісуса Христа простити всі гріхи мої вольнії і невольнії. Стань, мученику Христовий, за приклад мені грішному, образ покаяння собою являючи.
Будь для мене проти супротивника злого – диявола, своїми молитвами до Бога помічником і заступником, бо ж не раз прагнув я уникнути сітей його лукавих, але вудлищем гріховним упійманий був і вирватись від нього безсилий, якщо Ти не підтримаєш мене в обставинах скрутних; і скільки ж разів я покаятись намірявся, та нещирий перед Богом був, цього ради перед Тобою припадаю й молюся; спаси мене, святий мученику Божий, від усякого зла заступництвом Твоїм перед благодаттю Всесильного Бога, в Трійці Святій славимого і поклоняємого, Отця і Сина, і Святого Духа, нині і присно, і во віки віків.
 Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар