понеділок, 15 березня 2010 р.

Молитва до Євхаристійного Ісуса

Євхаристійний Ісусе, в якому міститься заповіт Божого Милосердя для нас, а особливо для бідних грішників, — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, що в Тобі міститься нескінченне Милосердя до нас, а особливо до бідних грішників — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, що в Тобі міститься вічне життя і безмежне Милосердя, щедро дароване нам, а особливо бідним грішникам — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, в якому міститься Милосердя Отця, і Сина, і Святого Духа до нас, а особливо до бідних грішників — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, в якому міститься безмежна ціна Милосердя, яка оплатить всі ваші борги, а особливо бідних грішників — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, в якому міститься джерело живої води, що б'є з безмежного милосердя для нас, а особливо для бідних грішників — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, в якому міститься вогонь найчистішої любові, котрий палає із лона Предвічного Отця як з безодні нескінченного милосердя для нас, а особливо для бідних грішників — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, в якому містяться ліки на всі наші немочі. Наче з криниці випливають ті ліки з безмежного милосердя для нас, а особливо для бідних грішників — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, який містить у собі єднання поміж Богом і нами, завдяки нескінченному милосердю до нас, а особливо до бідних грішників — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, в якому містяться всі почуття Найсолодшого Серця Ісуса до нас, а особливо до бідних грішників — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина паша надіє в усіх стражданнях і життєвих труднощах — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина наша надіє посеред темряви і хаосу — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина паша надіє у житті та в годині смерті — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина наша надіє серед невдач та сумнівів — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина наша надіє посеред фальші та зрад — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина наша надіє серед темряви і безбожництва, що наповнює землю — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина наша надіє серед суму і болю, якого ніхто не зрозуміє — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина наша надіє серед поту і сірості буденщини — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина наша надіє посеред краху наших надій і змагань — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, єдина наша надіє серед ворожих атак і потуг пекла — уповаємо на Тебе
Євхаристійний Ісусе, уповатиму на Тебе, коли труднощі перевищуватимуть мої сили, коли я побачу, що зусилля мої марні.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму на Тебе, коли неспокій шматуватиме моє серце, а дух схилятиметься до сумнівів.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму на Тебе, коли серце моє тремтітиме і смертельний піт зросить чоло.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму на Тебе, коли все змовиться проти мене і непроглядний відчай закрадатиметься в мою душу.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму на Тебе, коли погляд мій згасатиме до всього дочасного, а душа моя вперше побачить незвідані світи.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму па Тебе, коли моя праця буде непосильною, а невдачі супроводжуватимуть мене.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму на Тебе, коли видаватиметься важким дотримання чистоти і людська природа бунтуватиметься.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму па Тебе, коли ворожі удари будуть скеровані проти мене.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму на Тебе, коли мою працю і зусилля осуджуватимуть люди.
Євхаристійний Ісусе, уповатиму на Тебе, коли пролупають Твої вироки; уповатиму тоді на море Твого Милосердя.
Пресвята Трійце, уповаю на безмежне Твоє Милосердя.

св. Фаустина Ковальська

Немає коментарів:

Дописати коментар