понеділок, 8 березня 2010 р.

Молитва до Матері Доброти, Любові та Милосердя

О моя Мати, Мати доброти, любові та милосердя. Я люблю Тебе безмежно і жертвую себе Тобі. За допомогою Твоєї доброти, Твоєї любові і ласки спаси мене. Я хочу бути Твоїм (єю). Я люблю Тебе безмежно і хочу, щоб Ти захищала мене. З глибини мого серця молю Тебе, Мати доброти, дай мені Свою доброту. Дай мені осягнути Небо за допомогою цього. Я молю Тебе, Твоєю безконечною любов’ю, дай мені ласку, щоб я міг (ла) любити кожну людину, як Ти полюбила Ісуса Христа. Я молю Тебе дати мені ласку любити Твою волю, яка відрізняється від моєї. Я жертвую себе повністю Тобі та хочу, щоб Ти слідкувала за кожним моїм кроком. Тому що Ти – повна ласки. І я хочу ніколи не забувати про це. Якщо раптом втрачу ласку, молю Тебе відновити її мені ще раз.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар