пʼятницю, 2 квітня 2010 р.

Молитва перед початком всякої доброї справи

Милосердний Боже, Отче і Господи, дай мені жадати всім серцем тільки того, чого потребує від мене Твоя свята воля. У всякому ділі дай мені силу шукати перш за все виконання святих Твоїх заповідей. Настав мене на Твою праведну путь і навчи у всякій справі не сходити з неї. Створи моє життя таким, щоб я міг робити все з волі Твоєї, дай мені силу виконати Твої святі заповіді. На всіх стежках життя мого підтримай мої слабкі сили, оборони від лукавої спокуси і благослови на все добре, чисте і святе, щоб і словами уст моїх і всіми ділами життя мого і прославляв святе ім'я Твоє, Бога Великого, для нас, людей, Милосердного Отця, і Сина, і Святого Духа, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар