середу, 2 червня 2010 р.

Короткі молитви на всякий випадок

Слава БОГОВІ.

Слава Тобі, Господи, слава Тобі.

Господи, благослови.

Господи, помилуй.

Подай, Господи.

Господи, спаси і охорони.

Господи, Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас. Амінь

Господи, Ісусе Христе, Сину Божий, молитвами Пречистої Твоєї Матері і всіх святих помилуй нас. Амінь

Боже, будь милостивий до мене грішного (грішної).

Пом'яни про мене, Господи, коли прийдеш Ти у царство Твоє.

Пресвята Тройце, Боже наш, слава Тобі. Надія моя - Отець, пристановище моє - Син, захист мій - Дух Святий. Тройце Свята, слава Тобі.

Всю надію мою на Тебе покладаю, Мати Божа, збережи мене під захистом Твоїм.

Пресвята Богородице, спаси нас.

Святий (ім'я святого, до якого звертаєшся) і всі святі, моліть Бога за нас.

Немає коментарів:

Дописати коментар