понеділок, 21 червня 2010 р.

Молитва за невиправних дітей

Всевідучий і премилосердний Боже, Ти знаєш людські серця. Ти ліпше від мене знаєш блуди моєї дитини. Але Ти, Боже, бачиш також і тяжку мою журбу, що ранить моє серце, а це - невиправність мого сина (моєї доньки). Господи! Всі мої старання, щоб цю нещасну дитину повести дорогою Твоїх святих заповідей, не вдалися. До кого ж мені вдатися, кого ж покликати на поміч, як не Тебе, всемогутній Господи? Ти Своєю ласкою пом'якшуєш і найтвердіші серця грішників. Господи! Ти розбійника на хресті пригорнув до Себе. Господи! Ти направив серце грішної Магдалини. Тому благаю Тебе, через Кров і смерть Твого Сина, а Господа нашого Ісуса Христа, пом'якши і направ серце моєї дитини! Попровадь, Боже, благаю Тебе, життя моєї дитини так, щоб вона ступила на шлях Твого святого закону, покаялась і жила за Твоєю святою волею.
Маріє, Мати милосердя і Пристановище грішників, заступися за мене перед Богом і випроси мені потіху, щоб я побачив (побачила) свою дитину чесною в житті й святою у Царстві Твого Сина. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар