понеділок, 14 червня 2010 р.

Молитва Св.Альфонса Лігуорі до Матері Божої Неустанної помочі

Пресвята, Непорочна Діво, моя мати Маріє й Мати мого Господа, Царице світу, Заступнице, Надіє та Прибіжище грішників, оце припадаю до Тебе я, найокаянніший з усіх. Клонюся покірно перед Тобою, всехвальна моя Царице, складаю Тобі сердечну подяку за всі ласки, котрі Ти мені уділила, а найбільше за це, що визволила мене з пекельних мук, на які не раз собі заслужив. Люблю Тебе, Царице, найдос-тойніша любові, ради цієї любові обіцяю Тобі, завжди служити та вчинити все, що зможу, щоб і другі Тобі служили. Ти -все моє уповання, усе спасіння моє по Бозі, о Мати милосердя, тому прийми мене, Свого слугу, під Твій покров. А що Ти все можеш у Бога, звільни мене від усяких спокус, або хоч випроси мені ласки поборювати їх аж до смерті. Від Тебе прошу правдивої любові Ісуса Христа, від Тебе надіюсь ласки доброї смерті. Мати моя, ради любові, що маєш для Бога, прошу Тебе, помагай мені завжди, а особливо в останніх хвилинах мого життя. Не опускай мене, аж доки не побачиш мене спасенного, щоб у небі благословити Тебе й величати всю вічність. 
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар