суботу, 12 червня 2010 р.

Молитва в день народження

Господи Боже, Владико всього світу видимого і невидимого, від Твоєї святої волі залежать усі дні й роки життя мого. Дякую Тобі, Отче Премилосердний, що Ти дозволив мені прожити ще один рік; знаю, що за гріхи мої я не гідний цієї милості, але Ти її даєш мені з невимовного чоловіколюбства Твого. Продовжи і ще милості Твої мені грішному, продовжи життя моє в доброчесності, в мирі з усіма рідними і в злагоді з усіма ближніми. Подай мені достаток плодів земних і все, що для задоволення потреб моїх необхідне. Найпаче ж очисти совість мою, укріпи мене на дорозі спасіння, щоб я, йдучи нею, після довголітнього життя на цьому світі, перейшовши в життя вічне, удостоївся бути наслідником Царства Твого Небесного. Сам, Господи, благослови цей рік, що його починаю, і всі дні життя мого. 
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар