середу, 1 вересня 2010 р.

Благальні молитви тих, хто відходить до Господа

У Твої руки, милосердний Спасе, прийми мого духа! Визнай мене за овечку Твоєї власної отари, – грішника (-цю), якого (яку) Ти викупив Своєю дорогоцінною кров’ю. Прийми мене в руки Твоєї благодаті, у благословенний спочинок вічного миру, у преславну спільноту всіх святих, що у світлі перебувають. Нехай моя душа знайде спочинок у мирі з душами тих, хто відійшов у вірі в Тебе. Нехай вона стане перед лицем Твоїм, а довкола неї будуть Твої ангели, і святі привітають її у Твоїх небесних оселях, де немає більше ні страждань, ні болю, ні плачу. Прийми її, розп’ятий і воскреслий Спасителю. На Тебе я надіюся. Не дай мені бути засудженим (-ною) ніколи. Амінь.
*
Господи, дай мені повсякчас пам’ятати, що я помру, і що тут я не маю надійного дому. Вчини мене сповненим усвідомлення того, що моє життя – коротке. Утримуй мене завжди в нагадуванні моєї смерті, щоб я міг жити і померти у цьому світі не для себе, а для Тебе. Дай мені, Господи, радісно очікувати день мого відходу і повернення до Твого Сина Ісуса Христа у вірі, сповненій радості, щоб я міг приступати до моєї смерті святою ходою і побожним життям через замешкання Святого Духа і заслуги Ісуса Христа, мого Господа і Спасителя. Амінь.
*
Відійди у мирі, викуплена душе! В Ім’я Бога Отця всемогутнього, Який створив тебе; в Ім’я Ісуса Христа, Який викупив Тебе; в Ім’я Святого Духа, Який вчинив тебе святою, увівши зараз на гору Сіон, місто живого Бога, небесний Єрусалим, до незліченної кількості ангелів, і до всього зібрання Церкви первородженого, яка записана на небесах. Нехай Господь береже твій вихід і твій вхід відтепер і повіки віків.
Амінь.


Немає коментарів:

Дописати коментар