четвер, 9 вересня 2010 р.

Молитва вагітної жінки

Всемогутній, милостивий Боже, Творче неба й землі, і всіх сотворінь, що Сам зіслав на всі християнські подружжя благословення - дітей - плід лона жінки як спадок і нагороду від Господа. Дякую Тобі, що Ти вчинив мене причасницею цього благословення й дару Твого в подружньому стані моєму, та й молю Тебе, зволь благословити дарований мені Тобою плід утроби моєї, зішли на нього благодаті Святого Духа Твого, прийми в число вибраних дітей Твоїх і вчини причасником Святих Таїнств Церкви улюбленого Сина Твого, Господа мого Ісуса Христа, щоб дитя моє майбутнє через це освятилось і очистилося від отрути первородного гріха, в якому воно зачате.
Господи Боже! Я і плід утроби моєї - діти гніву за природою своєю, але Ти, найдорожчий Отче, змилосердься над нами й окропи плід утроби моєї іссопом, хай очиститься, і омий його, й буде від снігу біліший, скріпи й збережи його в лоні моєму до тієї пори, коли прийде його час народитися на світ. Від Тебе не був прихований цей плід утроби моєї, коли він творився у лоні моєму. Твої руки сотворили його. Ти дарував йому життя, і опіка Твоя нехай збереже його. Охорони мене від страху й переляку, і від злих духів, що бажали б пошкодити й знищити творіння рук Твоїх. Даруй йому розумну душу, вчини, щоб зростало тіло його здоровим і неоскверненим, а коли настане належний час, благослови мене народити дитятко по великій милості Твоїй.
Даруй мені міць і силу для успішних родів, сприяй мені Твоєю всемогутньою поміччю і полегши страждання мої, тому що це плід Твоєї всемогутності й милосердя Твого. Пам'ятаю я слова святі: Ти вивів мене з утроби; до Тебе горнуся я від народження; від утроби матері моєї Ти Бог мій; Ти упокоїв мене під серцем матері моєї. Ти Бог, що бачить і знає потреби всіх людей. Ти ж сказав: "Жінка, коли родить, терпить біль і скорботу, тому що прийшов час її". Господи, заради сердечного співчуття Твого і ради сповнення любові серця Твого, молю Тебе, благоволи полегшити скорботу й болі мої, що їх Ти передбачив, і виведи на світ плід лона мого зі здоровим, живим тілом та неушкодженими членами його. Тобі доручаю я його, у Твої всемогутні Отчі руки й Твою милість і милосердя покладаю його. Господи Ісусе Христе, у святі Твої обійми - благослови ж і цей плід лона мого, як благословляв Ти дітей, що їх приносили до Тебе, коли Ти сказав: "Пустіть дітей і не забороняйте їм приходити до Мене, тому що таких є Царство Небесне".
Спасителю, отак і я приношу до Тебе цей плід лона мого, поклади на нього благодатну руку Твою. Благослови його перстом Духа Твого Святого й освяти його, коли він прийде в цей світ, Своїм святим блаженним Хрещенням; зроби його новим сотворінням, омий і очисти Кров'ю Твоєю, учини, щоби й він став членом святого тіла Твого і святої Твоєї християнської Церкви, щоби з його вуст лунала хвала Тобі і він назавжди залишався наслідником вічного життя через святе й гірке страждання Твоє і смерть Твою хресну, і святе ім'я Твоє, Ісусе Христе.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар