пʼятницю, 29 жовтня 2010 р.

Молитва подяки після видужання

Милосердний Господи, Ти ради нас ради нашого спасіння переніс страшні терпіння, наругу і смерть, і похорон тілом, а після Воскресіння Твого Ти всіх, хто з вірою до Тебе приходить, подаєш Твоє Безмежне Милосердя, Твою допомогу в годині смутку та немочі духовної й тілесної. Ти в усі дні життя нашого тримаєш Правицю Твою Святу над нами. Прийми ж, Милосердний і Благий Спасителю мій, Джерело життя мого, чистосердечну і безмежну подяку за Твоє Милосердя до мене, недостойного грішного слуги Твого, бо Ти повернув мені здоров’я, скріпив мої сили, підняв мене з постелі недуги і поблагословив знову ходити ногами моїми по цій грішній землі. Прийми, Сину Божий, цей мій не лукавий, а щедрий дар молитви і подяки Тобі за Твою Милість до мене і благаю Тебе: не залишай мене без опіки Твоєї, а керуй мною і життям моїм, щоб жив я за Заповітами Твоїми і чинив Святу волю Твою, і прославив Тебе, і сподобився б досягнути вічного і радісного життя в Твоєму Небесному Царстві. Поблагослови мене, щоб я там на Небі, і тут на землі вихваляв і прославляв Тебе, з Безпочатковим Твоїм Отцем, і Животворним і Святим Твоїм Духом, на віки віків.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар