понеділок, 18 жовтня 2010 р.

Молитва до Пресвятої Богородиці на чудотворній Зарваницькій іконі

(укладена Митрополитом Атаназієм Шептицьким)
Місце Божого й Твого вдоволення я прийшов посісти, Мати милосердя, щоби уздріти велич благодаті, Тобі даної Богом, неосяжну Твою славу й невимовне милосердя, в якому я, недостойний, бажаю Тебе почитати.
Ти достойна найбільшої честі, Ти наповнена Божими ласками, ти, Царице неба й землі! Оце недужі через Твоє посередництво дістають здоров'я, пригноблені горем удаються до Тебе й зазнають полегші; всі, що Тебе в молитвах почитають і Твого покрова шукають, осягають у Тебе ласки. За примріом тих і я, недостойний та розкаяний, удаюся до тебе, Пречиста, в надії на Твоє милосердя й Твою благодать. Подай мені, як і іншим грішникам, на цьому місці Твого вдоволення поміч і заступися за мене, недостойного, перед Твоїм Єдинородним Сином, Господом моїм Ісусом Христом, щоби справедливий свій гнів за мої прогрішення перемінив у милосердя і відпущення. Не дай мені загинути в моїх гріхах, а Ти яко джерело ласки подай багатство цієї ж ласки мені, прохаючому: дай грішному, корий Тя молить, в імені Сина Твого Єдинородного, щоби я, удостоївшись Твоєї любови, міг з Тобою Його славити на вічні віки, амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар