пʼятницю, 18 лютого 2011 р.

Молитви за душі в чистилищі

Пожертвування святих Служб Божих та усіх добрих справ

Святий, триєдиний Боже, Отче, Сину і Духу Святий! Я вірю в Тебе, тому що Ти є вічною правдою; я надіюся на Тебе, тому що Ти добрий та вірний, я люблю Тебе, тому що Ти - найбільше добро і достойний любові усіх. Ти мене любив до цієї години, осипав мене численними благодіяннями і хочеш робити мене вічно щасливим. На жаль, я за Твою безмежну любов відплатив Тобі гріхами. Безмежно милосердний Боже, який створив мене з нічого, змилуйся наді мною, прости мені мої погані вчинки і не дай мені знову впасти у гріх. Якби я зміг день і ніч спокутувати і оплакувати біля Хреста усі мої помилки! Я Тебе, Найсвятіший Боже, завжди любив і ніколи Тебе не засмучував! Але відтепер я хочу стати ще кращим. Твоєму милосердю, Боже, поручаю грішників усього світу, які перебувають зараз у смертній боротьбі і ще сьогодні помруть.
Я приєднуюся до всіх святих Служб Божих, які будуть відправлятися сьогодні в усьому світі, які уже відправлялися, починаючи від першої святої жертовної Служби Божої під час Останньої Вечері, і ще будуть відправлятися до кінця світу. Я приєднуюся також до моїх дорогих батьків, сестер та братів, до всіх, хто мені зробив добро для тіла і душі, до живих і померлих, до Святішого Отця та Єпископів, до духовних пастирів та отців і всіх, кому я зобов'язаний зробити щось добре. Я жертвую для Тебе, Боже, всі святі Служби Божі для прославлення Твоєї безмежної любові, доброти та милосердя, як жертовну подяку за все добре, що ти зробив для нас при житті і незмірно більше зробиш для нас у вічності, як жертву покути за гріхи усього світу та наші особисті.
Я Тебе також благаю силою кожної святої жертовної Служби Божої звільняти одну стражденну душу з чистилища, одного грішника навертати до Тебе, одному помираючому подати милосердя; відвернути від одної дитини небезпеку померти без святого хрещення; одній дитині зберегти її невинність; одній молодій душі, яка стоїть перед вибором професії, дати просвітлення та хоробрість, щоб вона могла діяти згідно волі Божої; а також, щоб можна було уникнути важкого гріха, що є найтяжчим для Твого Найсвятішого Серця. Без Тебе, мій Христе, я не хочу помирати, але на Твоєму Святому Серці я готовий померти, коли, де і як Тобі захочеться.

Пожертвування всіх Святих Причасть
Я поручаю себе сьогодні і назавжди Тобі, Ісусе, з усією моєю любов'ю під час усіх Святих Причасть, усіх святих богословлень та звільнень гріхів і жертвую Тобі їх через Марію. Мій Боже, Тобі пожертвувані навічно всі п'ять чуттів нашого тіла, всі наші душевні сили, кожен наш крок, всі наші зусилля та справи, всі турботи, горе і страждання, наше життя і смерть.
Найдорожчий Ісусе, до п'яти Твоїх Святих Ран, до всіх Твоїх святих заслуг, також до могутнього заступництва та заслуг Твоєї Непорочної Матері Марії, святого Йосифа, мого святого Ангела-Хоронителя та всіх Твоїх Ангелів і Святих приєдную самого себе, моїх дорогих батьків, моїх братів і сестер, друзів і сусідів, духовних і фізичних родичів та знайомих, усіх тих, що зробили мені щось погане або добре. Я приєдную всіх живих, але особливо священиків усієї планети, місіонерів, всіх, хто хоче стати священиком, всіх посвячених Богові осіб, всіх грішників і праведників; всіх здорових і хворих; усіх вдів та сиріт; всіх полонених і невинно переслідуваних; всіх засмучених і стражденних; усіх, хто лежить на смертному одрі, та всіх померлих. Особливо приєдную я також усю спільноту, до якої належу, з її духовними та світськими установами, учителів та вихователів. Винагороди їх усіх за добро, яке вони зробили для мене, щастям, благословенням та вічним блаженством.
Найдобріший Ісусе! Дай мені і всім палку любов до Тебе та справжню любов до ближнього.
Дай нам справжній запал, смирення, лагідність, терпіння, поміркованість, скромність і розум. Зроби наше серце люб'язним і подаруй нам чисту, невинну, не заплямовану гріхами совість. Зроби так, щоб ми частіше думали про Тебе, щоб ми мінялися у Твоїй всюдиприсутності. Підтримуй нас завжди Твоїм постійним і святим милосердям, та разом, особливо, з Марією та Йосифом допоможи нам у годину смерті.
Маріє, Матір моя, оберігай мене сьогодні від кожного важкого гріха! Нехай благословить мене Всемогутній і Милосердний Бог, (+) Отець, (+) Син, і (+) Святий Дух. Амінь.


Молитва до плечевої рани Ісуса
Мій любий Ісусе, покірне Ягня Боже! Я бідна і грішна людина, вітаю Тебе і вшановую Найсвятішу Рану, яку Ти відчув на своєму плечі, коли ніс важкий хрест та страждав через особливо важкий біль та муку від усіх інших ран на Твоєму благодатному Тілі.
Я молюся до Тебе, стражденний Ісусе, Тебе прославляю і вшановую від усього серця і дякую Тобі за найсвятішу і найнестерпнішу Рану Твого плеча! Покірно прошу Тебе через Твої великі муки, які у Тебе були, через рану і через важку ношу хреста, змилуватися наді мною, бідним грішником, і простити мені всі мої важкі й смертні гріхи та провести мене по Твоїх слідах до вічного блаженства. Амінь.
„Отче наш", „Богородице Діво", „Слава Отцю" (все тричі).

Немає коментарів:

Дописати коментар