середу, 23 березня 2011 р.

Молитва до Св. Антонія Падевського за контроль над язиком

Дорогий Св. Антонію, знову вітаю Тебе і дякую за Твою готовність прийти мені на допомогу в потребі. Моя прихильність до Тебе зростає неустанно.
Ти допоміг мені зрозуміти, що мої упадки породжені гординею і самозакоханістю. Розумію, що тепер я позбуваюсь своїх недоліків і не почуваюся так безнадійно; за це дякую Богові.
Ти використовував свій язик, щоб прославити Бога, проголошуючи Його Євангелію спасіння, призиваючи благословення Неба на інших. Прошу Тебе, продовжуй допомагати мені, щоб я міг вживати свою мову лише в добрих намірах і завжди зберігав її чистоту, був добрим і лагідним у розмові з іншими і радше втішав їх, аніж засмучував.
Свідомий Твого могутнього заступництва перед Богом, Я вірю, що Ти надалі допомагатимеш мені у моїй щоденній праці.
В Ім'я Господа нашого Ісуса, прошу Твоєї допомоги.
Амінь
Молися за нас, Св. Антонію, щоб ми стали гідними обітниць Христових.

Немає коментарів:

Дописати коментар