середу, 23 березня 2011 р.

Молитви про Небесне Царство

"Поправді кажу вам: Хто Божого Царства не прийме, як дитя, той у нього не ввійде!"


Пам’ятаю я, Господи, що коли післав Ти нас на світ, як слуг Своїх, то прийде час – і Ти покличеш нас знову до Себе. Але від очей наших закритою є Воля Твоя, для того, щоб ми не знали часу нашої смерти і тому кожної хвилини готувалися до Твого поклику.
Але, щоб ця велика хвилина не застала мене непідготовленим, Ти, Господи, дай мені силу провадити дні життя мого гідно, пам’ятаючи Закони Твої і думаючи про Тебе, Творця й Отця нашого. А коли прийде хвилина, коли буде потрібно покидати цей світ, Ти, Господи, покрий мене Своєю Святою Опікою, дай мені зі свідомістю та спокоєм тіла і душі відійти до Твого Престолу і почути слова Твої: «Слуго мій благий, увійди в радість Господа Твого».
Амінь





Немає коментарів:

Дописати коментар