середу, 23 березня 2011 р.

Молитви благодарения Св. Антонію Падевському за отримані ласки і благодаті

Дякую Тобі, Св. Антонію, найулюбленіший захиснику. Повний розуміння і глибокої вдячності, визнаю ті ласки, які Ти випросив для мене, як відповідь на мої молитви і молитви місіонерів.
Позаяк Ти відповів на мої молитви і молитви дітей місій, що жертвувалися в моєму наміренні, я тішуся Твоєю силою в Бозі і Твоєю постійною добротою до Твоїх братів у Христі.
Будь завжди шанованим і благословенним, могутній чудотворче Антонію Падевський! Нехай Твої заслуги і ласки стануть нескінченним гімном хвали Пресвятій Тройці і Пресвятій Діві, Цариці Небесній.
Отче наш...
Богородице Діво...
Слава Отцю…

Який дар можу принести Тобі, найулюбленіший заступнику, Св. Антонію, щоб виявити Тобі мою сердечну вдячність?

Я виявлю Тобі повагу тоді, коли буду вірнішим Богові, постійним у молитві та готовим чинити добро тим, що мені найближчі. Віддаю Тобі шану за ту повагу, з якою Твоє ім'я поширилося по світі, за ті чуда, які Ти вчинив у Церкві та світі; за ту велику допомогу, яку Ти так щедро приносиш людям.
Нехай ці намірення виявлять мою подяку Триєдиному Богові, Отцеві, Синові і Святому Духові та Преблагословенній Діві Марії, Цариці Неба і землі.
Отче наш...
Богородице Діво...
Слава Отцю…

Помолімся:

О Боже, нехай буде джерелом радості Твоєї Церкви те, що ми вшановуємо пам'ять Св. Антонія, Твого ісповідника і Учителя Церкви. Нехай Його духовна допомога завжди нас зміцнює, і через Його посередництво дай нам втішатися вічною нагородою. Просимо Тебе через Ісуса Христа, Господа нашого. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар