середу, 23 березня 2011 р.

Молитва до Св. Антонія Падевського про внутрішню поміч

Св. Антоній Падевський приніс славу Францисканському Ордену. Його короткий шлях у 36 років життя став послідовністю чуд. І навіть через сімсот років Його люблять і знають поміж всіма Божими Святими слугами, як "Чудотворця".
Св. Антоній був особливо прихильним до вбогих, і хоч був освіченим, промовляв просто і сильно, навіть до тих, кого мало знав.
Молитви, подані отут, можуть служити для дев'ятиденної молитви до Св. Антонія або для традиційних дев'яти вівторків на Його честь.
Якщо бажаєш, можеш молитися власними словами до Св. Антонія так, як ти розмовляєш із приятелем. А краще, молися до Нього, якщо можливо, взагалі без слів, лише від серця.
Нехай Святий чудотворець відповість на твої молитви і подасть тобі швидку допомогу від Бога!


Дорогий Св. Антонію, вітаю Тебе з радістю і віддаю Тобі честь і славу від грішника (ім'я), того, хто знає, як сильно він потребує Божої ласки і Твоєї допомоги.
Усі знають Тебе як могутнього чудотворця. Усі Тебе називають Святим див. Ти помножив Свої милості не лише протягом Твого життя, але і впродовж сімсот років після смерті.
Чув, що Ти дуже добре ставився до всіх, а я часто похмурий і дратівливий, підлий і невдоволений усім. Так, я оздоблюю тих, хто навколо мене, навіть тих, які мене найбільше люблять.
Прошу, допоможи мені стати кращим(ою), щоб змінити свою поведінку, щоб вітати усіх усмішкою і веселим словом. Якщо все ж плакатиму, нехай мої сльози будуть внутрішніми.
Вірю, що Ти допоможеш мені тепер в Ім'я Господа нашого Ісуса Христа.
Амінь
Молися за нас, Св. Антонію, щоб ми стали гідними обітниць Христових.

Немає коментарів:

Дописати коментар