середу, 23 березня 2011 р.

Молитва за померлих батьків

Милосердний Отче отців і дітей! Дай мені всі дні життя мого, до останнього зітхання мого, не переставати пам’ятати про спочилого батька мого в молитвах моїх і благати Тебе, праведного Суддю, щоб Ти оселив його на місці світлому, на місці прохолоди і на місці спокою, з усіма святими, де немає ніякої хвороби, смутку й зітхання. Милостивий Господи! Прийми нині за раба Твого (ім’я) мою щиру цю молитву і віддай йому нагородою Твоєю за працю й піклування у вірі та християнській побожності, бо він навчив мене знати Тебе, свого Господа, благоговійно молитися Тобі, на Тебе одного уповати в біді, скорботах та хворобах і дотримувати заповідей Твоїх. За добре піклування його про моє зростання духовне, за теплі молитви, які приносив він за мене Тобі, і за всі дари, які він випросив мені від Тебе, віддай йому Своєю милістю‚ Своїми небесними благами і радостями у вічному Царстві Твоєму. Бо Ти – Бог милости і щедрот та чоловіколюбства. Ти – спокій і радість вірних слуг Твоїх, і Тобі славу возсилаємо з Отцем, і Святим Духом нині, і повсякчас, і на віки віків. Амінь.






Немає коментарів:

Дописати коментар