понеділок, 4 квітня 2011 р.

ОСОБЛИВІШІ МОЛИТВИ ДО БОЖОЇ МАТЕРІ НЕУСТАННОЇ ПОМОЧІ

І.
О Мати Неустанної Помочі! Оце клячить у Твоїх стіп нужденний грішник, що шукає в Тебе опіки й всю надію на Тебе покладає. А Мати милосердя, змилосердися надо мною! Чую, що всі називають Тебе захистом і надією грішників. Будь же мені захистом, будь моєю надією. Поможи мені ради любові Ісуса Христа. Подай руку нужденному грішникові, що Тобі поручається і віддається назавжди на Твою службу.
Благословлю Бога й подяку Йому складаю за те, що в Своїм милосердю натхнув мене великим довір'ям до Тебе: це довір'я уважаю запорукою свого вічного спасіння. Признаю, що, як давніше я так часто грішив, то це було тому, що я не шукав у Тебе захисту. Знаю, що з Твоєю поміччю переможу, знаю, що мені поможеш, якщо Тобі це поручу, боюся тільки, щоб у небезпечних спокусах я не занехав Тебе взивати і через те сам не спричинив своєї загибелі.
Прошу Тебе отже й всім серцем благаю, щоб у всіх підступах пекла я завжди шукав у Тебе захисту і кликав: Маріє, ратуй мене!
Мати Неустанної Помочі, не дозволь, щоб я втратив Бога.

ІІ.
О Мати Неустанної Помочі! Дай мені ласку, щоб я завжди взивав Твого премогутнього Імени, бо Твоє ім'я це наша оборона за життя і запорука спасіння при смерті. О Маріє Пречиста, Маріє Найсолодша, вчини, щоб від тепер Твоє ім'я було віддихом моєї душі. І Пані моя, спіши мені на поміч, скільки разів Тебе закличу, бо у всіх спокусах, що на мене вдарятимуть, у всіх моїх потребах, що їх відчуватиму, не хочу ніколи перестати кликати і повторяти: О Маріє!
О Маріє! Якої сили, якої насолоди, якого довір'я, якої потіхи дізнає моя душа на саме взивання Тебе, на саму думку про Тебе! Дякую Господу Богу, що для мого добра дав Тобі Ім'я таке солодке, таке миле, таке могутнє. Та не вдоволюся самим вимовленням Твого Імени, а хочу Його вимовляти з любов'ю, божою, щоб любов до Тебе пригадувала мені безнастанно, що я повинен постійно повторяти: "О Мати Неустанної Помочі!"


ІІІ.
О Мати Неустанної Помочі! Ти розділяєш всілякі ласки, що Бог нам нужденним зсилає; а як вчинив Тебе Господь такою могутньою, такою багатою, такою доброю, то на те, щоб Ти нам у нашій нужді помагала. Ти Заступниця найнужденіших і найбільш опущених, що шукають у Тебе захисту. Прийди отже мені на поміч, коли Тебе про це благатиму. У Твої руки віддаю своє вічне спасіння, Тобі поручаю свою душу. Зачисли мене між Своїх найвірніших слуг, прийми мене під Свою опіку, а це мені вистарчить. Якщо Ти мені помагатимеш, тоді нічого не боюся, ані своїх гріхів, бо Ти виєднаєш мені їх прощення, ані злих духів, бо Ти могутніша від всього пекла, ані навіть самого Судді Ісуса Христа, бо ж однієї Твоєї молитви вистачить, щоб Його переблагати. Боюсь тільки, щоб я через своє недбальство не перестав поручатися Тобі, а через те не пішов на загибель.
О Пані моя. Зволь виєднати мені відпущення моїх гріхів, любові до Ісуса, видержання в добрім аж до кінця і ласку постійно прибігати до Тебе, о Мати Неустанної Помочі!


ІV.
О Мати Неустанної Помочі! Дякую Тобі за це, що Ти виблагала мені у Бога прощення таких численних гріхів, що їх я так часто поповняв (-ла). Дякую Тобі, що Ти захоронила мене перед іншими гріхами, в які був (-ла) би певно попав, якби не Твоя поміч. Але, на жаль, боротьба проти ворогів мого спасення ще не устала! Спокуси нападають на мене, і якщо Ти не станеш мені до помочі, я попаду назад у ті самі помилки, що перед тим. Помагай же мені, Мати моя, помагай мені завжди! Ради Твоєї любові до Ісуса Христа, дай, щоб у хвилі спокуси я звертався до Тебе, кажучи: Мати моя поможи мені, Мати Неустанної Помочі дай, щоб я ніколи не відлучився від Ісуса Христа через тяжкий гріх. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар