пʼятницю, 10 червня 2011 р.

Молитва до Матінки Божої

Матінко Небесна, прошу Тебе нині поможи молитись у тяжкій годині,
щоб я не проспала, щоб я не забула, щоб Ти для мене опікою була.
Дякую за все, що це все від Тебе, я прекрасно знаю, що Ти є у мене.
Це Твоя турбота, це Твоя опіка, що я не сліпа, що я не каліка.
Навчи, Божа Матір, як я маю жити, щоб усі незгоди легко пережити,
щоб мир був у домі, в сусідів, в народі. Без Тебе Маріє крок ступити годі.
Матінко небесна дозволь вік прожити, щоб свою душу в гріхах не втопити,
щоб земні блага легко пережити, щоб мені по смерті до неба вступити.
Треба жити мирно і не зазнаватись, молитись щиро, часто сповідатись,
милостиню бідним треба всім давати, обіду від серця треба всім прощати.
Глянь Царице світу на молодь, на діти, що гинуть на світі, як на сонці квіти.
Дай помочі руку, поклич Їх до себе, щоб вони просили заступництва в Тебе.
Зігрій Їхні душі черстві і холодні, випроси Їм ласки, покори й покути,
у щирій молитві небо осягнути. Прийми Божа Мати, цю молитву щиру
за моє здоров’я, за мою родину, і за всіх нас грішних, і за Україну,
і за всі гріхи всіх поколінь, спаси нас Маріє во віки. Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар