понеділок, 27 червня 2011 р.

Молитва до Матері Божої на свято Стрітення

Мати Божа, Пресвята Діво!
Як же дивуюсь і не можу зрозуміти Твоєї превеликої покори. Тебе ніколи-ніколи навіть гріх не торкнувся, а проте Ти нині приходиш до церкви очиститись, як кожна звичайна жінка.
Ти й Сина Твого, а нашого Ісуса, віддаєш небесному Вітцеві в жертву за наші гріхи. Допоможи нам, Божа Мати, щоб ми могли також чистим серцем жертвуватися Господеві Богові, щоб
Він зволив ласкаво прийняти нашу жертву з нас самих так, як прийняв із Твоїх рук. Зроби щоб і наші серця були перейняті тими почуваннями, які Тебе тоді проймали. Ти тішилася, коли праведний Симеон пророчим духом назвав Твого Сина, Ісуса, Спасителем світу.
Та як скоро ця радість перейшла в смуток, коли Ти почула з уст того самого старця про майбутні терпіння Твого Сина. Але хоч страшне було для Тебе усе пророцтво, Ти не захиталась у вірі. Тому молю Тебе, Пресвята Діво, дай і мені таку непохитність у вірі й надії на Боже Провидіння, коли на мене спаде такий смуток чи нещастя.
Предобра Мати, дай мені ласку, щоб я не гордив(ла)ся, коли мені добре поводиться, не тратив(ла) духа у прикростях, а щоб усе з рук Всевишнього приймав(ла) за найліпше. Навчи мене, Мати, тої чесноти згоджуватися з Божою волею, яку Ти мала в такій високій мірі
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар