четвер, 2 лютого 2012 р.

Молитва дівчини за майбутнього чоловіка

Господи, я молю Тебе про чоловіка, який колись стане частиною мого життя. Я не знаю, хто він, але знаєш Ти, і я прошу – піклуйся про нього: про чоловіка, який справді любить Тебе більше, ніж будь-що в житті; який визначить у своєму серці для мене друге місце – адже перше належить Тобі; який живе не для себе – для Тебе.
Поєднай мене, Боже, з чоловіком, який має мудре серце, а не лише гострий розум; який не лише любитиме мене, але й поважатиме... Який не лише пеститиме мене, але й застерігатиме, а іноді – і докорятиме, коли я буду помилятися, та з порозумінням і любов’ю наставлятиме. Який любитиме мене не за мою вроду, але за моє серце. Який зможе бути моїм найкращим другом: чи то в радості, чи у смутку; коли здорова, чи ж-то хвора; коли я на злеті, чи коли в занепаді; коли чиню вірно, чи коли роблю хибний крок – завжди. З чоловіком, який дасть мені відчути себе слабкою жінкою поруч із собою... яка, як Фенікс постає із попелу, коли йому потрібна підтримка, опора, допомога.
Моє бажання, щоб коли ми, врешті-решт, зустрінемося, обоє могли сказати: „Великий Ти єси, Боже! Ти дав мені того, хто може зробити моє життя досконалим перед Тобою!” Я знаю, що Ти хочеш, щоб ми зустрілися у визначений Тобою час... і Ти зробиш усе найкращим і найнеймовірнішим чином у Свій час!!!
Даруй, Господи, не поспішати і дочекатися свого „Твого Часу”! Прийми щиру подяку від серця, що вірить і возносить Тобі хвалу, славу і честь!

Амінь 

Немає коментарів:

Дописати коментар