четвер, 9 лютого 2012 р.

ДУХОВНЕ СВ. ПРИЧАСТЯ

Духовне Св. Причастя, що його дуже поручає Тридентський Собор, полягає в тому, щоб розбудити в собі гаряче бажання приняти Ісуса Христа, приявного в дійснім Св. Причастю і в духовній злуці з Христом через акт любови й віддання свого серця Ісусовому Серцю.
Духовне Причастя є дуже миле Ісусові та, приносить великі ласки душі.
Ісуса в духовнім Св. Причасті можемо приймати завжди й усюди, скільки разів лише забажаємо на день, і не потрібно бути натще як до дійсного Св. Причастя, також не треба на нього дозволу від сповідника. Однак треба мати сумління вільне від тяжкого гріха, очистивши його через сповідь, або бодай через совершенний жаль із любови до Бога, та приготовити свою душу відповідними почуваннями любови й гарячого бажання прийняти до свого серця Ісуса приявного у Найсв. Тайні Євхаристії.


Найсолодший Ісусе!

Я вірю, що Ти приявний у Пресвятій Тайні Євхаристії з тілом і душею, із Божеством і чоловіцтвом. Складаю Тобі поклін чести й звеличання. Хочу й гаряче бажаю Тебе одного над усе любити. До Тебе зітхаю і за Тобою тужу, бо Ти моя одинока радість, щастя, життя й усе в усьому. Хоч тепер не можу Тебе прийняти дійсно, Ісусе, однак прийди духовним способом до мого серця. Замешкай у ньому та наповни його своїми прещирими ласками. Віддаю Тобі моє серце й усі сили моєї душі й тіла. Те все совершенно віддаю Тобі так, як я це Тобі віддав(ла) тоді, коли Ти прийшов до мого серця дійсним способом. Тож нехай буду злучений(а) з Тобою на завжди. Вчини, щоб ані хвилиночки я не міг(огла) без Тебе жити.
Прийди, мій Ісусе, прийди, мій любий Ісусе, до моєї душі духовним способом. Прийди і погаси мою спрагу, прийди і освяти мою душу. Я приймаю Тебе до мого серця, а Ти Ісусе не допусти, щоб я коли-небудь віддалився(лася) від Тебе.
Амінь



По духовнім Св. Причастю змов: 
Отче наш...
Богородице Діво...
Вірую...
Пресолодке Серце Ісуса, вчини,щоб я любив Тебе щораз більше й більше.

(Відпуст 300 днів).

Немає коментарів:

Дописати коментар