четвер, 9 лютого 2012 р.

Обітниці Христового Серця

1. Великі й щедрі ласки виллю на тих, що почитатимуть моє Пресвяте Серце.
2. Дам їм усяку поміч, потрібну до сповнення обов'язків їхнього стану.
3. Кріпитиму їх у праці і поблагословлю їхні заміри й почини.
4. Потішу їх у терпіннях.
5. Моє Серце стане їм пристанню за життя, особливо ж у годині смерти.
6. Роз'єднаним родинам поверну згоду, а й захороню тих,що находитимуться в якій-будь прикрості.
7. Щедро благословитиму те місце, де буде вміщений і почитаний образ Мого Серця.
8. Моє Серце обдарить щедрими ласками Любови тих, що в празник Мого Серця приступлять до Св. Причастя і тих, що наклонять до того других.
9. Подам ласку кінцевого покаяння всім тим, що в дев'ятьох перших у місяці безпереривно по собі наступаючих п'ятницях приймуть винагороджаюче Св. Причастя; вони не помруть без Св. Тайн.
10. Не допущу загинути навіки тому, хто посвятиться Моєму Серцю.
11. Щедро нагороджу тих, що по своїх силах будуть поширювати почитания Мого Пресвятого Серця.
12. Тим,хто трудяться над спасінням душ, подам ласку м'ягчити і найбільш закаменілих грішників.

Немає коментарів:

Дописати коментар