пʼятницю, 13 квітня 2012 р.

МОЛИТВА ЗА ВИБІР ПОДРУГА

Боже Отче, Творче всіх, усякого життя; Ісусе, Переможцю над усяким злом; Святий Духу, Світло моєї душі! Зішли Своїх ангелів, щоб вони знайшли особливу людину, яку Ти призначив для мене.
Ісусе і Маріє, заступайтесь за людину, яка разом зі мною одного дня буде будувати сім'ю, подібну до родини в Назареті, і вже, починаючи відтепер, благословляй наші плани. Забери від мене всяке недовір'я, страх, небезпеку, хвилювання і сумнів. Отче, заспокой моє серце, щоб я міг/могла надіятись на Твої добрі часи, а не на свої.
Святий Рафаїле, ти, який є списом і бальзамом божественної любові, подай цю славну зустріч і віднови мій запал до християнського життя.
Господи, у цю хвилину я посвячую всі наші розмови і вчинки Твоєму Пресвятому Серцю і Непорочному Серцю Марії, щоб моє залицяння було згідне із заповідями Бога і святої Церкви. Нехай Святий Дух дарує нам дар дошлюбної чистоти аж до дня, коли перед Твоїм вівтарем ми з'єднаємось узами священного подружжя. В ім'я Ісуса і через могутнє заступництво Діви Марії.
Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар