понеділок, 11 червня 2012 р.

Покаяння

Вервиця покаяння

В ім’я Отця і Сина, і Святого Духа. Амінь (3 рази).

На великих зернятках:
Боже, будь милостивий мені грішному(ій)!
Боже, очисти гріхи мої і помилуй мене!
Без числа нагрішив(ла), Господи прости мені!

На малих зернятках:
Прости, Господи, прости!

Закінчення:
Слава Отцю...



*************************************************************


Вервиця покаяння

Во Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа. Амінь

На великих зернятках:
О Боже, прийми наше покаяння, змилосердися і допоможи нам більше не грішити!

На малих зернятках:
Господи, прости нас, грішних!

Кінець:
Господи, мій Боже! Я - бездонна прірва гріха! Куди не зазирну в себе - все погано; що не пригадаю - майже все не так зроблено,неправильно сказано,недбало обдумано... І наміри,і прагнення душі моєї - одна образа Тебе. Пожалій мене, Господи Ісусе Христе,Боже мій! Я,як нікчемна людина згрішив(ла) ж,яко Бог добрий, помилуй мене!
Не хочу більше грішити, не хочу ображати Тебе, Господи! В покаянні прийми мене. Ти відаєш долями - як хочеш, як знаєш - тільки спаси мене,бідного(ну) грішника(цю)!



***********************************************************


Вервиця про прощення гріхів

Початок:
Боже, милостивий будь мені грішному(ій).
Боже, очисти гріхи мої і помилуй мене.
Без числа нагрішив(ла), Господи, прости мені.

На великих зернятках:

Отче Предвічний, через Рани і Кров Господа Ісуса Христа прости нам і цілому світу всі тяжкі гріхи.

На малих зернятках:
Господи, прости нам наші гріхи.

Кінець:
О Страждальна Мати. не допусти до того, щоб ми своїми гріхами помножували терпіння і муки Твого Сина, а Господа нашого Ісуса Христа.
Амінь



***********************************************************


Вервиця покаяння
На великих зернятках:
Помилуй нас, Боже, по великій милості Твоїй, молимось Тобі, вислухай і помилуй.
На малих зернятках:
Господи помилуй.



***********************************************************


Вервиця за спасіння світу
Початок:


О Ісусе, за всі гріхи мого життя я каюся багато, багато разів і прошу про милосердя.
О Ісусе, за кожного грішника і вмираючого до кінця світу я мільйони та мільярди разів жертвую Отцю Небесному Твою Дорогоцінну Кров та Кроваві Сльози Страдальної Діви Марії, Твоєї Найсвятішої Матері.
На великих зернятках:
Ісусе, Маріє, люблю Вас, рятуйте, душі нерозкаянних грішників.
На малих зернятках:
Господи, Ти можеш їх спасти.

Кінець:
Отче Предвічний, жертвую Тобі Дорогоцінну Кров Ісуса і Кроваві Сльози Марії за кожного грішника і вмираючого до кінця світу.
Покий їх Дорогоцінною Кров’ю Ісуса та Непорочним Серцем Марії і Її Кровавими Сльозами, щоб злий дух не мав над нами влади.
Непорочне Серце Марії, проси за нас грішних тепер і в годині нашої смерті.
Амінь (3 рази).
Слава Отцю...

Немає коментарів:

Дописати коментар