вівторок, 12 червня 2012 р.

Молитва про внутрішнє оздоровлення


Господи Ісусе, Ти знаєш мої клопоти, складаю їх усіх у Твоєму Серці Доброго Пастиря. Прошу Тебе, в ім'я рани Твого Святого Серця, вилікуй малі рани мого серця. Вилікуй рани моїх споминів, щоби ніщо з того, що зі мною трапилося, не збільшувало моїх терпінь, турбот, неспокою.
Вилікуй, Господи, усі ці рани, які у моєму житті стали причиною гріха. Прагну пробачити усім особам, які мене скривдили. Поглянь на ті мої душевні рани, які роблять мене нездатним пробачити. Ти, Який прийшов вилікувати серця зранені, вилікуй моє серце.
Вилікуй, Господи Ісусе, мої душевні рани, які є причиною фізичних хворіб.
Віддаю Тобі моє серце. Прийми його, Господи, і очисти.
Наповни мене почуттями Твого Божественного Серця. Допоможи мені бути покірним і тихим.
Вилікуй мене, Господи, з болю, який мене гнітить з приводу смерті дорогих мені осіб.
Учини, щоб міг віднайти мир і радість завдяки вірі, що Ти є Воскресінням і Життям.
Вчини мене правдивим свідком Твого Воскресіння, Твоєї перемоги над гріхом і смертю, Твоєї присутності як Живого серед нас.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар