вівторок, 19 червня 2012 р.

Молитва молоді до Св. Івана Боско

О св. Іване Боско, приятелю і батьку молоді, я прошу твого заступництва.
Дітям та молоді, що тебе оточували, ти часто говорив: «Достатньо, що ви молоді, щоб я вас сильно любив!»
Отче Боско, також і я молодий і знаходжуся серед багатьох небезпек; тому я довіряюся повністю тобі: провадь мною, просвічуй мене і оберігай мене в кожній миті, щоб я уникав все те, що є образою Бога та шукання людської слави,  і розвиваючи мою віру зростав в надії і в милосердній любові за прикладом твого святого учня Домініка Савіо
та став вірним учнем Ісуса Христа і його Євангелія. Амінь

О св. Іване Боско, приятелю душ, тобі поручаю спасіння моєї душі.
Ти що з милосердною любов’ю ставився до всіх людських потреб,
благаю тебе, випроси у Бога для мене ласку..., що так важлива для мене. Випроси для мене і для всіх моїх рідних, близьких знайомих, душевного спокою, ласку жити відповідно до Божої волі і витривалість у добрі. Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар