четвер, 2 серпня 2012 р.

Молитва до святого Пророка Іллі

Преславний слуго Божий, святий Пророче Іллє, до Тебе я засилаю свою покірну мольбу та прошу Тебе: вставляйся за мене перед престолом Пана неба й землі. Ти, святий Пророче, бачиш мою недолю, Ти бачиш журби та сум, що стискають моє серце. Ти бачиш і гріхи, якими я заслугую собі на щораз то тяжчі кари з рук справедливого Бога. Тож святий Пророче, поспіши мені на поміч. Як Ти, святий Слуго Божий, молився за грішний народ за днів царя Ахава, так молися й за мене многогрішного(-ою).
I як Ти Своїм приходом до дому вдовиці в Сарепті сидонській приніс щедре Боже благословення, так і мені випроси прощення гріхів та заслужених кар і вчини Своїм заступництвом, щоб я безгрішно перевів(-ла) свій вік та по смерті удостоїв(-ла)ся оглядати Бога, що прославив Тебе у Своєму Царстві.

Амінь.

3 коментарі: