четвер, 2 серпня 2012 р.

Молитва до святого Апостола Петра

Святий Апостоле Петре! Ти перший видимий голова святої Церкви. Ти, непохитна основа святої віри, Ти, ключнику Небесного Царства. Ти, ловець, що рятує душі з безодні незнання й гріхів! До Тебе прибігаю й прошу Тебе: візьми мене у Свої рятівні сіті й вирятуй мене з прірви гріхів, у якій гине моя душа. 
Святий Апостоле Петре! Тобі Христос Господь дав власть в’язати й розв’язувати. Тож молю Тебе, розв’яжи й мене з беззаконій, і як Ти воскресив умерлу Тавіту, так воскреси й мою душу, що через гріх умерла для Бога й для неба.
Святий Апостоле Петре! Коли Ти жив на землі, вже сама тінь Твоя уздоровлювала немічних. Тож зглянься ласкаво й на мої тілесні немочі й вибави мене від них, щоб я славив Тебе, Святий Апостоле Петре, ціле своє життя.
Святий Апостоле Петре! Приведи до єдності зі святою католицькою Церквою ввесь наш український нарід!
Амінь.

Немає коментарів:

Дописати коментар