вівторок, 11 березня 2014 р.

Молитва в часі посту

Владико, Христе Боже, що Своїми страстями мої страсті зцілив і ранами Своїми мої рани вилікував, даруй мені, який багато Тобі грішив, сльози каяття. Змішай моє тіло з пахощами життєдайного тіла твого і підсолоди душу мою Твоєю чесною Кров’ю від гіркоти, якою напоїв мене ворог. Піднеси до Тебе мій розум, яким до долу поволікся я, і виведи із смертної прірви, бо не маю покаяння, не маю умиління, не маю сліз потішливих, які підносять спадкоємців до їхнього наслідства. Отуманений розумом у життєвих страстях, не можу глянути на Тебе у хворобі моїй, не можу зігрітися слізьми, які виявляють любов до Тебе. Але Владико, Господи Ісусе Христе, скарбе дібр, даруй мені всеціле покаяння і серце, любовно неспокійне, щоб знайти Тебе. Даруй меті благодать твою і віднови в мені образ Твій. Вийди, щоб знайти мене, поверни на пасовисько Твоє і поклич мене до овець вибраного Твого стада. Нагодуй мене з ними поживою Божественних Твоїх Таїнств, молитвами Пречистої Твоєї Матері і всіх святих Твоїх. 
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар