четвер, 3 квітня 2014 р.

Молитви п'ятого тижня посту


Молитва на понеділок п'ятої седмиці Великого Посту
Довголітні пристрасті в собі ношу, які затьмарюють окаянну мою душу, та до Твоєї сили нездоланної, безлітний Слове безначального Отця, зі сокрушенним серцем припадаю і молюся: змилосердися і спаси мене

(тропар 1 пісні канону).

Молитва на вівторок п'ятої седмиці Великого Посту
Утверди́, Влади́ко, ду́шу мою́ до Те́бе прибіга́ти і Тобі за́вше служи́ти, Ти бо Покро́в мій єси́ і Хорони́тель, і засту́пництво, і допомо́га; сподо́би мене́, Бо́же-Сло́ве, взива́ти у дерзнове́нні: Го́споди, пе́рше, ніж до кінця́ заги́ну, спаси́ мене́


(стихира вечірні, г. 4).

Молитва на середу п'ятої седмиці Великого Посту
Зранену і упокорену душу мою навідай, Господи, Лікарю хворих і безнадійних тиха пристане, Ти бо Спаситель світу, що прийшов піднести удалого з тління; тож, з великої своєї милости, піднеси і мене, що до тебе припадаю.

Стихира, г. 7

Молитва на четвер п'ятої седмиці Великого Посту
З чого почну оплакувати пристрасного життя мого діяння? Чи добрий початок дам, Христе, нинішньому риданню? Але як милосердний подай мені відпущення гріхів (тропар 1 пісні Великого канону).
Сповідаю Тобі, Спасе, гріхи, що вчинив, душі і тіла мого рани, бо їх заподіяли мені, мов розбійники, внутрішні убивчі помисли (тропар 1 пісні Великого канону).
Помилуй створіння своє, Милостивий, змилосердися над творінням рук Твоїх та помилуй усіх, хто згрішив, і мене, що більше за всіх зневажив Твої повеління 
(тропар на «Блаженних», глас 6).


Немає коментарів:

Дописати коментар