вівторок, 17 травня 2011 р.

Молитва до Матері Божої в усіх потребах

Пресвята й премилостива Мати Божа й наша, преблагословенна Діво Маріє!

До Тебе вдаюся, що Тебе прибігаю й молю: не покидай мене ніколи, подай мені у теперішній потребі свою материнську ласкаву руку!
Вірю і визнаю, що Ти чудесна опікунка усіх сиріт, опущених та переслідуваних. Тому покладаю на Тебе всю свою надію: поможи мені грішному(-й).
Тобі ласкава Мати, віддаю всі свої справи, всі ж терпіння, прикрості, болі, смутки й клопоти жертвую Господеві. Упроси мені задля них прощення моїх гріхів.
Усі свої задуми, заміри й постанови віддаю в Твої руки. Орудуй ними на моє спасіння й добро. Мати предобра!
Пристане найбезпечніша всіх грішників, прийми й мене під Свій материнський омофор. Задля любові Твоєї я прощаю всім своїм ворогам і хочу кожного любити. Задля імені Твого, Пречиста Маріє, соромлюся всіма моїми гріхами й обіцяю перед Тобою не гнівити вже більше Твого Сина.
Що до сьогодні було противне Богові й Тобі в моїх думках, словах, або вчинках, усе те бажаю в дальших днях свого життя нагородити добрими ділами.
В Твої руки, предобра Мати, передаю себе, свою родину, своїх другів і недругів, будь нам усім милосердна!
Ти рятуєш усякого, що прибігає в потребі до Тебе. Дай же і мені грішному, щоб я не погиб наглою смертю. В годину конання будь при мені, Маріє, і бережи мою душу від її ворогів! Ти - небесні двері, нехай же увійду Тобою, Пресвята, до небесного царства.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар