середу, 9 червня 2010 р.

Молитва на дев'ять вівторків до Св.Марти

О, Свята Марто, ти чудотворна, прибігаю до тебе за допомогою і цілком покладаюсь на тебе, що допоможеш в моїх потребах і будеш помічницею в моїх випробуваннях. З подякою обіцяю тобі, що буду цю молитву всюди поширювати.
Покірно і слізно прошу, потішай мене в моїх турботах і тяготах. Заради великої радості, яка наповнила Твоє серце, коли ти у своєму домі у Витанії дала пристановище Спасителеві світу, благаю тебе, клопочися про мене і мою родину, щоб ми зберегли нашого Бога в своїх серцях і тим заслужили посередництва у нашій потребі, передусім при тій турботі, яка мене тяготись (.....).
Матінко Божа, прошу Тебе як помічницю в кожній нужді, допоможи, щоб за посередництвом Святої Марти, перемогти ті мої тяготи і турботи, які я назвав(-ла) так як ти перемогла змія стародревнього і положила біля Своїх ніг.

Отче наш....
Богородице Діво...
Слава Отцю....
Свята Марто, проси за нас Ісуса (9р.)

Немає коментарів:

Дописати коментар