четвер, 17 листопада 2011 р.

Молитва про дар терпіння

О Сотворителю, Чоловіколюбний Владико, багатомилостивий Господи! З серцем засмученим і смиренним молюся до Тебе: не погорди молитвами мене грішного, не відкинь моїх сліз і ридання, почуй мене, як жінку хананеянку, і прийми, як блудницю, прояви і на мені грішному велику милість Чоловіколюбія Твого. Ризою Твоєю Чесною захисти мене, помилуй і підкріпи мене, щоб всі біди і напасті, які посилаються від Тебе, я перетерпів з подякою, в надії на вічне блаженство. Найперше смуток мій на радість перетвори, щоб не впав я у відчай і не загинув нерозкаяним. Бо Ти є Джерелом милости і Надією спасіння нашого, Христе Боже наш, і Тобі славу возсилаємо з Безначальним Твоїм Отцем, і з Пресвятим, Благим і Животворним Твоїм Духом, нині, і повсякчас, і на віки віків.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар