четвер, 22 грудня 2011 р.

Молитва святої Анни

"Горе мені, одинокій, усуненій від храму мого Господа Бога, пониженій перед усіма донці!Всі радіють своїми дітьми, тільки я одна не маю цієї потіхи.Не можу прирівнятись ні до небесних птиць, ні до земних звірят:вони приносять Тобі ,Господи, свій плід, тільки я одна неплідна!І з землею не можу порівнятись : бо ця прославляє Тебе, Небесного Отця , своїми плодами, тільки я одна бездітна!Господи, Ти , що дав Сарі сина в старості й відкрив неплідну утробу Анни, матері твого пророка Самуїла, поглянь і на мене, вислухай мою молитву! Ти знаєш наругу безплідства, тому втихомир біль мого серця й розвяжи мою неплідність!Нехай зароджене мною буде принесене Тобі в дар і нехай благословиться і прославиться в ньому твоє милосердя!"
Видавництво - Місіонер

Немає коментарів:

Дописати коментар