пʼятницю, 13 березня 2009 р.

Молитва св. Антиоха до Господа Ісуса Христа

Вседержителю, Слово Отчеє, Всесвятий Ісусе! З великого милосердя Твого ніколи не покидай раба Твого (рабу Твою), а завжди в мені перебувай. Ісусе, Добрий Пастирю Твоїх овець, не віддавай мене на поталу змієві і не допусти, щоб сатана спокушав мене, бо в мені є насіння зла. Отже, Ти, Господи Боже, поклоніння достойний, Царю Святий, Ісусе Христе, охорони мене, коли я спатиму, тим Світлом, що ніколи не меркне -Духом Твоїм Святим, що Ним освятив Ти Своїх Учнів. Подай, Господи, і мені, недостойному рабові Твоєму (недостойній рабі Твоїй), спасіння Твоє на моїй постелі, просвіти розум мій світлом розуміння Святої Євангелії Твоєї, дупіу - любов'ю до Хреста Твого, серце -чистотою Слова Твого, тіло моє - Твоїми Страстями безвинними, думку мою Твоєю тихістю охорони і в слушний час підведи мене від сну на похвалу Тобі. Бо Ти достойний постійного славлення з Надвічним Твоїм Отцем і Пресвятим Духом навіки. Амінь
Господи, Боже мій! Згрішив (згрішила) я в цей день словом, ділом, думкою, і Ти, як Благий і Чоловіко-любниЙ, прости мені. Сон мирний і спокійний подай мені, Господи, і Ангела Твого Охоронителя пошли, щоб заступав і охороняв мене від усякого зла. Бо Ти Охоронець душ і тіл наших, і Тебе славимо. Отця, І Сина, і Святого Духа нині, і повсякчас , і на віки вічні.
Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар