пʼятницю, 13 серпня 2010 р.

Молитва до Святої Філомени

Молитва тих, хто носить пояс Св.Філомени
Свята Філомено, мученице за віру і чистоту! Дай мені таку душевну силу, завдяки якій ти змогла встояти перед різними нападами лукавого. Прошу Тебе, діво й мученице, випроси для мене таку ж щиру любов та відданість Христові, завдяки яким ти змогла подолати напади злого, щоб носячи Твій пояс і покладаючись на Твою допомогу й заступництво в цьому житті, я зміг(змогла) перебувати з Богом у Небі.
Амінь
***************************************************************************
Свята Філомено, найчистіша дівице і преславна мученице, яку Бог об'явив світові, щоб повернути й утвердити віру, оживити надію та розпалити любов у серцях усіх людей. Ось я стою перед тобою! Прийми, милостива дівице, мої смиренні молитви та випроси для мене чистоту, задля якої ти пожертвувала всіма земними благами. Випроси, також, і Божу благодать, яка допомогла тобі перенести жорстокі муки. Охороняй мене у всіх небезпеках життя, допомагай мені зберегти чистоту мого стану та будь при мені в останній хвилині мого життя, яке з довірою поручаю твоїй опіці. На знак довіри до тебе ношу твій святий пояс в ім'я Отця і Сина, і Святого Духа, нині і повсякчас, і на віки вічні. Амінь

Немає коментарів:

Дописати коментар